امام جمعه شیراز گفت: شخص ریاست جمهور پیگیر نتیجه پرونده هتک حرمت به بانوی شیرازی است افزود: پی گیری و رسیدگی سریع به این پرونده نه تنها درخواست ریاست جمهوری که اصلی‌ترین درخواست مردم استان فارس است، مردمی که بیش از ۱۵ هزار شهید را در این راه و برای حفظ دین، عفت و شرف تقدیم انقلاب اسلامی کرده اند.
کد خبر: ۱۱۱۸۲۷۳
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۰ 05 August 2023

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: نماینده، ولی فقیه در استان فارس در خطبه‌های نماز جمعه  شیراز با قبیح، ناراحت کننده و بسیار دلخراش دانستن حادثه کتک خوردن بانوی آمر به معروف در نارنجستان قوام گفت: آنچه این قضیه را دلخراش‌تر می‌کند این است که ضارب، خانم آمر به معروف را جلوی دخترش کتک می‌زند.
آیت الله دژکام با بیان اینکه شخص ریاست جمهور پیگیر نتیجه پرونده هتک حرمت به بانوی شیرازی است افزود: پی گیری و رسیدگی سریع به این پرونده نه تنها درخواست ریاست جمهوری که اصلی‌ترین درخواست مردم استان فارس است، مردمی که بیش از ۱۵ هزار شهید را در این راه و برای حفظ دین، عفت و شرف تقدیم انقلاب اسلامی کرده اند.
خطیب جمعه شیراز همچنین با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر وظیفه شرعی و همگانی مردم است گفت: حضور بصیرانه، قوی و به موقع مردم استان فارس و شیراز در حمایت از بانوی آمربه معروف نشان از پایبندی شان به اصول دین و اخلاق در جامعه و مخالفت با هرگونه هرج و مرج و قانون شکنی است.
خطیب جمعه شیراز در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه به حضور حماسی مردم در مراسم عزاداری محرم و روز عاشورا اشاره کرد و گفت: دشمن امسال با تبلیغات سوء خود، طمع کرده بود عزاداری محرم کم رنگ شود، اما مردم در ایام محرم و به ویژه روز عاشورای حسینی ثابت کردند که محکم پای ارزش‌های دینی خود ایستاده اند و این عظمت و اوج خروش را رسانه‌ها به خصوص صدا و سیما به چشم جهانیان رساندند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار